Lagerstyring, salgsrapporter og meget andet
DdD Back Office er det mest fleksible værktøj, du kan ønske dig, når det kommer til at kontrollere din forretning/er. Butiks- og lagerstyring, daglige rapporteringer mv. kan håndteres uanset hvorfra og hvornår via dit kassesystem.
DdD Back Office var den første DdD applikation, der blev udviklet som en Cloud løsning og som dermed er tilgængelig 24/7. Med DdD Back office har du adgang til dine data på alle tider af døgnet og uanset, hvor du befinder dig. Du har derfor mulighed for at overvåge og styre din forretning, når det passer dig bedst
Integration til DdD Back Office oprettes via API og giver dermed helt frie rammer til, hvilken anden løsning, der skal integreres til. Der kan for eksempel integreres til webshops, loyalitetsprogrammer, ERP-systemer blandt mange. Du bestemmer ud fra dine behov.
DdD Back Office supporterer mange sprog og kulturer i verden. Det giver detailhandlere mulighed for at bruge systemet på lokalt sprog. DdD Back Office er en global applikation, tilpasset lokale behov.
– styre og håndtere lagerbevægelser i en eller flere butikker – håndtere vareoprettelser/modtagelser – udtrække diverse salgsrapporter, lagerværdilister og meget andet – håndtere samt styre lagerbevægelser, uanset hvor du er, så længe du kan tilgå en browser Med disse mangle muligheder får du et solidt indblik i forretning og derigennem et sundt beslutningsgrundlag, således at du kan foretage effektive tiltag, der kan øge dine forrretningsmuligheder.
Integrér DdD Back Office med dine øvrige salgskanaler og du får opdaterede lagertal i realtid. Slå lagerdata op i andre butikker i gruppen og foretag nemt og hurtigt vareflytninger mellem butikkerne.
Du kan modtage varer manuelt eller via EDI. DdD Back Office tilpasses dit valg.
Nem håndtering af varegrupper – tilpas, slet, opret nye lister. Leverandørinformation er ligeledes nemt at administrere.
DdD Back Office er over mange år tilpasset detail-branchen indenfor beklædning, sko, accessories og sport. Vi arbejder fx for at gøre håndtering af mange kollektioner på et år så nemt som muligt.
Brug de tilgængelige standardrapporter eller opret dine egne med de KPI´er, som du foretrækker; fx salg, omsætning, bruttoresultat, indtjening mv. Rapporterne kan genereres automatisk. Indstil fx en rapport til at blive genereret om morgenen, så den ligger klar, når du møder ind på kontoret. På den måde, kan du starte dagen med at danne dig et overblik over din forretning. Har du brug for mere detaljerede statistikker, så læs om DdD Report her.
Når du skal gøre status, har vi gjort det enkelt at up- og downloade statusoptællinger og -opgørelser.