DdD Back Office

Lagerstyring, salgsrapporter og meget andet

call to action icon

Hej! Jeg kan hjælpe dig med at skræddersy det helt rigtige POS kassesystem for dig og din forretning!

Professionelt POS lagerstyring

DdD Back Office er det mest fleksible værktøj, du kan ønske dig, når det kommer til at kontrollere din forretning/er. Butiks- og lagerstyring, daglige rapporteringer mv. kan håndteres uanset hvorfra og hvornår via dit kassesystem.

Lagerstyring tilgængeligt på alle tider af døgnet

DdD Back Office var den første DdD applikation, der blev udviklet som en Cloud løsning og som dermed er tilgængelig 24/7. Med DdD Back office har du adgang til dine data på alle tider af døgnet og uanset, hvor du befinder dig. Du har derfor mulighed for at overvåge og styre din forretning, når det passer dig bedst

Klar til integration

Integration til DdD Back Office oprettes via API og giver dermed helt frie rammer til, hvilken anden løsning, der skal integreres til. Der kan for eksempel integreres til webshops, loyalitetsprogrammer, ERP-systemer blandt mange. Du bestemmer ud fra dine behov.

Global og lokal

DdD Back Office supporterer mange sprog og kulturer i verden. Det giver detailhandlere mulighed for at bruge systemet på lokalt sprog. DdD Back Office er en global applikation, tilpasset lokale behov.

Med DdD Back Office er mulighederne mange. Du kan bl.a.:

– styre og håndtere lagerbevægelser i en eller flere butikker – håndtere vareoprettelser/modtagelser – udtrække diverse salgsrapporter, lagerværdilister og meget andet – håndtere samt styre lagerbevægelser, uanset hvor du er, så længe du kan tilgå en browser Med disse mangle muligheder får du et solidt indblik i forretning og derigennem et sundt beslutningsgrundlag, således at du kan foretage effektive tiltag, der kan øge dine forrretningsmuligheder.

Read moreCollapse

Andre fordele

Lagerstyring, når det er bedst

Integrér DdD Back Office med dine øvrige salgskanaler og du får opdaterede lagertal i realtid. Slå lagerdata op i andre butikker i gruppen og foretag nemt og hurtigt vareflytninger mellem butikkerne.

Modtagelse af varer

Du kan modtage varer manuelt eller via EDI. DdD Back Office tilpasses dit valg.

Varegrupper og leverandører

Nem håndtering af varegrupper – tilpas, slet, opret nye lister. Leverandørinformation er ligeledes nemt at administrere.

Tilpasset detail-branchen indenfor mode

DdD Back Office er over mange år tilpasset detail-branchen indenfor beklædning, sko, accessories og sport. Vi arbejder fx for at gøre håndtering af mange kollektioner på et år så nemt som muligt.

Overblik og fuld kontrol over din forretning

Brug de tilgængelige standardrapporter eller opret dine egne med de KPI´er, som du foretrækker; fx salg, omsætning, bruttoresultat, indtjening mv. Rapporterne kan genereres automatisk. Indstil fx en rapport til at blive genereret om morgenen, så den ligger klar, når du møder ind på kontoret. På den måde, kan du starte dagen med at danne dig et overblik over din forretning. Har du brug for mere detaljerede statistikker, så læs om DdD Report her.

Status

Når du skal gøre status, har vi gjort det enkelt at up- og downloade statusoptællinger og -opgørelser.

Har du spørgsmål til vores Back Office løsning?

Ring til os på tlf. 7022 3010 eller send os dine kontaktdata



      Chat with us x