Til enkeltbutikker og forretninger, der har brug for en fuld back office-løsning, anbefaler vi en kombination af DdD POS og DdD Back Office. Systemet leveres med et brugervenligt kasseapparat og en back office pakke med alle nødvendige funktioner inden for produkt- og lagerstyring, rapportering og med mulighed for integration til fx økonomisystem, webshop og lignende. Så er du sikker på at få en professionel løsning, der ikke går på kompromis med hverken teknologi eller funktionalitet og vi garanterer en “State-Of-Art” lagerstyring.
DdD POS er et cloudbaseret, professionelt, men brugervenligt kasseapparat og kassesystem med alle relevante funktioner til modebutikker, inklusive:
DdD Back Office vil hurtigt blive hjørnestenen i dit IT-system. En fleksibel, cloudbaseret løsning, der giver adgang til alle data anset hvor og hvornår. Overvåg dine lagerdata, administrér butiksoplysninger såvel som de daglige rapporter.
Tilgængelig 24/7
Vi stræber mod at være tilgængelige 24/7, så du har mulighed for at overvåge din forretning til hver en tid.
Cloudbaseret applikation
DdD Back Office er baseret på Cloud Computing, hvilket gør, at dine data altid er tilgængelige og der er en høj grad af datasikkerhed. Back up af data foretages automatisk. Dine data vil du se i realtid og softwaren vil altid være nyeste version, da opdatering sker automatisk.
Klargjort til integration
Gennem den indbyggede åbne API er DdD Back Office klargjort til at kunne integrere til et hvilket som helst andet IT-system. Integrerer du fx DdD løsningen med din webshop, er du sikker på at have fuldt opdaterede lagerdata, eller til et økonomisystem og du vil få det fulde overblik over din forretning.
Global og lokal
Back Office understøtter flere sprog og kulturer i verden. Det giver detailhandlere mulighed for at vælge eget sprog på brugergrænsefladen. DdD Back Office er en global applikation tilpasset lokale behov.