DdD IT detailløsning

Kasseapparat og Back Office

Til enkeltbutikker og forretninger, der har brug for en fuld back office-løsning, anbefaler vi en kombination af DdD POS og DdD Back Office. Systemet leveres med et brugervenligt kasseapparat og en back office pakke med alle nødvendige funktioner inden for produkt- og lagerstyring, rapportering og med mulighed for integration til fx økonomisystem, webshop og lignende. Så er du sikker på at få en professionel løsning, der ikke går på kompromis med hverken teknologi eller funktionalitet og vi garanterer en “State-Of-Art” lagerstyring.

DdD POS

DdD POS er et cloudbaseret, professionelt, men brugervenligt kasseapparat og kassesystem med alle relevante funktioner til modebutikker, inklusive:

  • Ændringer kan foretages på alle varelinjer helt op til, at betaling modtages på kassen
  • Håndtering af pris- og reklamekampagner
  • Håndtering af alle typer betaling inklusive NFC
  • Elektroniske gavekort
  • Parkering af bon
  • Alle kvitteringer opbevares i skyen og er dermed tilgængelig fra alle kasseapparater i gruppen
  • Varer identificeres ved at scanne EAN kode eller ved manuel søgning direkte på kassen
  • Tilføj “årsagskoder” ved returnering eller rabat
  • I tilfælde af mistet prismærke med EAN kode, kan et nyt prismærke printes direkte fra kassen
Læs mere om DdD POS

Andre fordele

Mobilt kasseapparat

Administration af kassen fra alle steder

Fuldt skalérbart (lokalt og globalt)

100% tilgængelig

Virker offline

Integration til andre IT-systemer

Virker på al hardware

Virker i alle operativsystemer

DdD Back Office

DdD Back Office vil hurtigt blive hjørnestenen i dit IT-system. En fleksibel, cloudbaseret løsning, der giver adgang til alle data anset hvor og hvornår. Overvåg dine lagerdata, administrér butiksoplysninger såvel som de daglige rapporter.

Tilgængelig 24/7
Vi stræber mod at være tilgængelige 24/7, så du har mulighed for at overvåge din forretning til hver en tid.

Cloudbaseret applikation
DdD Back Office er baseret på Cloud Computing, hvilket gør, at dine data altid er tilgængelige og der er en høj grad af datasikkerhed. Back up af data foretages automatisk. Dine data vil du se i realtid og softwaren vil altid være nyeste version, da opdatering sker automatisk.

Klargjort til integration
Gennem den indbyggede åbne API er DdD Back Office klargjort til at kunne integrere til et hvilket som helst andet IT-system. Integrerer du fx DdD løsningen med din webshop, er du sikker på at have fuldt opdaterede lagerdata, eller til et økonomisystem og du vil få det fulde overblik over din forretning.

Global og lokal
Back Office understøtter flere sprog og kulturer i verden. Det giver detailhandlere mulighed for at vælge eget sprog på brugergrænsefladen. DdD Back Office er en global applikation tilpasset lokale behov.

Læs mere om DdD Back Office

Andre fordele

Modtagelse af varer (manuelt/EDI)

Håndtering af varegrupper

Håndtering af leverandører

Nemt at opdatere/ændre/oprette nye varer

Statusoptælling – nemt at håndtere

Lageropslag i andre butikker

Vareflytning mellem butikker

Statistik på nøgletal som omsætning, indtjening mv

Prædefinerede og brugerdefinerede rapporter

Vil du vide mere om en komplet løsning fra DdD Retail

Så giv os et kald på tlf. 7022 3010 eller fremsend dine kontaktdata



      Chat with us x