Det vi gør

Inhouse produktudvikling

I DdD har vi egen produktudviklingsafdeling med højt kvalificerede udviklere.

Vores udviklingsmodel er baseret på en agil tilgang og omfatter udvikling af prototyper og løbende produktlanceringer. Udviklingsmodellen afhænger af de enkelte projekter. I meget komplekse udviklingsløsninger, vil der blive udarbejdet en grundig forhåndsanalyse, men samtidig stræbes der efter hurtige produktlanceringer.

DdD Mission og Vision

Vores mission er at give vores kunder teknisk support til og automatisering af vareflow fra varemodtagelse til salg på de forskellige salgskanaler, som den enkelte detailhandler har implementeret.

Og hænger uløseligt sammen med vores vision om at være i front på tech racet inden for kasseløsninger, så vi kan levere en pakke med den nyeste teknologi til en god pris og med et minimum af vedligeholdelse for vores kunder i modedetailbranchen.

På baggrund af disse overordnede retningslinjer, leverer vi den mest omfattende standard kasseløsning på markedet, der ikke bare supporterer vores kunders kerneforretningsområder og deres vækst, men som også giver en fleksibilitet til hurtigt at reagere på forandringer og skiftende krav i branchen.

Udnyttelse af skyen

DdD har i det sidste årti arbejdet målrettet på at levere løsninger baseret på Cloud Computing og vi vil fortsætte denne rejse i de kommende år. Vores produkter har gennemgået store forandringer og vi har en unik position og arkitektur, der nu og i fremtiden, giver solide og skalérbare Cloud løsninger til detailhandlere inden for beklædning, sko, accessories og sportsartikler.

I de kommende år, vil vi fortsat kunne tilbyde nye features og produkter fra vores cloud løsninger. Målet er i sidste ende, at kunne tilbyde vores kunder en selvkørende løsning og give dem mulighed for at konfigurere og implementere applikationerne i nye butikker lokalt som globalt. Vi vil udvikle og levere den brugeroplevelse, som den moderne bruger kræver med allestedsnærværende løsninger med endnu flere egenskaber. Og vi vil levere en omfattende API, der til fulde lever op til de krav, der stilles med henblik på integration til nuværende og kommende leverandører af andre IT-løsninger.

Vi imødekommer vores kunder
Dagens detailhandlere forventer endnu mere fra deres digitale løsninger, hvilket øger behovet for en detail IT-løsning, der leverer funktionalitet, anvendelighed og som er skalérbar. Vi har identificeret 4 områder, der er og vil være vores topprioritet i udviklingen af løsninger til detailhandlen i de kommende år:

#1 Omnichannel

Detailhandlere søger kontinuerligt at designe deres forretning med fokus på kundeoplevelsen. Det kræver nye IT-løsninger, globale integrationer og sammenhæng mellem salgskanaler, så kunden tilbydes en ensartet købsoplevelse på tværs af kanaler og lokationer.

I DdD har vi med Click & Collect påbegyndt den rejse og vi vil fortsætte rejsen sammen med vores kunder for yderligere at optimere sammenhængen mellem salgskanalerne – både offline og online.

#2 Mobile enheder

Nye muligheder bliver tilgængelige og giver detailhandlere endnu mere fleksibilitet i butikkerne. Mobile enheder giver detailhandlerne mulighed for at drage fordel af online applikationer overalt i butikken. Det er fx en mulighed at tilbyde kunderne oprettelse i kundeklubben ikke bare ved kassen – men fx ved forskellige sign ups rundt om i butikken eller du kan åbne flere kasser via tablet eller smartphone i perioder med stort rykind og minimere kødannelse ved den stationære disk.

DdD har allerede lanceret den mest fleksible løsning med en webbaseret kasseapparat applikation. Og vi vil fortsætte rejsen i de kommende år og udvikle nye applikationer på den samme platform.

#3 Loyalitetsprogrammer med fokus på værdiskabelse for slutbruger

Loyalitetsprogrammer eller kundeklubber er meget populære og de fleste detailhandlere har i dag et eller andet program for at fastholde deres kunder. I de kommende år, forventer vi, at kundeklubberne ikke kun bruges til at belønne de loyale kunder i form af fx points og rabatter, men at de i stigende grad også vil blive brugt til at skabe en større kundeoplevelse på tværs af alle platforme.

I DdD tror vi på værdien af kundedata og vi vil kontinuerligt arbejde på at forbedre indsamling og optimering af information i vores loyalitetsapplikation, så du får muilgheden for at skabe endnu større værdi for dine kunder.

#4 Én app

I takt med at mængden af funktionalitet stiger, kræver detailhandlere endnu mere intuitive og fleksible IT-løsninger. I den optimale verden, ønsker detailhandlere ét login og én app, hvorfra de kan administrere deres kerneforretning fra varemodtagelse frem til det aktuelle salg til deres kunder.

I DdD har vi haft fokus på ovenstående siden den webbaserede DdD POS blev lanceret. Den nye platform supporterer detailhandlerne på tværs af værdikæden i en fleksibel, intuitiv og platformsuafhængig applikation, og som giver den samme brugeroplevelse uanset butikkens foretrukne platform at arbejde i.

Kontakt os

... hvis du har brug for mere information. Vi er klar til at hjælpe dig. Ring til os på tlf. 7022 3010 eller send os dine kontaktdata

Chat with us x