Kasseapparat

DdD POS er løftet til helt nye højder. Kasseapparat softwaren ligger klar i skyen og kan downloades og tages i brug på dit eksisterende hardware. Uanset om du ønsker at bruge PC, tablet eller smartphone og uanset om du er til Apple, Windows, Android...

Brug hele butikken som et stort kasseapparat. Du kan betjene kunderne uanset hvor og kan selvfølgelig modtage mobil betaling direkte på den enhed, du har med rundt i butikken.

 

DdD POS softwaren er hostet i skyen og giver dig følgende fordele

  • Datasikkerhed. Dine data er sikret og du skal ikke selv tænke på back up
  • Tilgængelighed. Du har adgang til data uanset, hvor og hvornår - blot du har adgang til internettet
  • Altid nyeste software. Vi sørger for opdatering af software, så du altid har nar nyeste teknologi og funktioner
  • Ingen dyre investeringer. Du skal ikke investere i servere, da DdD sørger for hostingen.

Softwaren er gennem mange år tilpasset modebranchen. Alle former for ekspedition foretages hurtigt og let på kassen. Rabat gives nemt og enkelt i både kroner og procent. Alle betalingsformer modtages – kasseapparatet leveres med integreret kortterminal.

Med DdD admin er det muligt at administrere ét eller flere kasseapparater fra central hold. Med mulighed for at se status direkte på det enkelte kasseapparat og/eller at ændre fx bontekster, ekspedienter mv. Det er også her, at du kan vælge, om du vil køre med et kasseapparat på engelsk, dansk eller noget helt andet, fx på baggrund af dine ekspedienters foretrukne sprog.

Alle betalingsformer kan modtages på kassen. Kontant betaling og betaling med kreditkort, mobilbetaling med MobilePay og Swipp samt kontaktløs betaling med betalingskort. På kassen registreres kontant, MobilePay og Swipp som hver sin betalingsform mens betaling med kreditkort og kontaktløs kreditkort registreres under samme betalingsform. DdD POS er det første kasseapparat, der kan tilbyde en certificeret MobilePay løsning.

Swipp     MobilePay_Logo

Med et kasseapparat fra DdD er der mulighed for at tilbyde kunderne Click & Collect service. Kunden kan på butikkens hjemmeside reservere en given vare (Click) og vælge at hente den i butikken (Collect). Det giver en række fordele for både kunden og den detailhandlende. Håndteringen af ordren sker direkte fra kasseapparatet, hvor der kan udskrives en plukliste og ved afhentning, styres det ligeledes om varen er betalt på forhånd eller om den skal betales i butikken.

Lagerstyrings- og rapporteringsdelen er tilpasset behov. Det er til enhver tid muligt direkte på kasseapparatet at se beholdning i en anden butik. Tilpas rapporter efter behov eller gør brug af de meget anvendte standardrapporter, der allerede ligger i systemet. Få viden om, hvilke styles/størrelser/varianter, der sælges og tilpas din forretning.

Ønskes systemet leveret med hardware, tilbyder vi en POS PC specialdesignet til modebutikker. Med DdD Retail in a Box leveres en komplet løsning med POS PC, scanner, bonprinter, pengeskuffe og betalingsterminal.

Du kan til enhver tid integrere DdD´s kasseløsning til øvrige systemer i din forretning. Via ”open API”, kan du koble dit kassesystem sammen med din webshop, dit ERP system mv. Ved en fuld integration, vil du fx altid have det fulde overblik over lagerbeholdning – tallene vises i realtid. Ligeledes er der mulighed for EDI – med alle de fordele, det bærer med sig.

DdD´s løsning er baseret på Cloud Computing – hvilket betyder, at der altid er tilgang til data via en browser uanset tid og sted. Giver en høj grad af datasikkerhed og der er ingen ekstra investering i form af servere, når et nyt system installeres. Cloud Computing gør det også muligt at skalere systemet fra én til mange i løbet af ingen tid – såvel nationalt som internationalt.

DdD yder support både telefonisk, via mail eller chat. Du kan læse mere om åbningstider her.