Om DdD

Om os

DdD Retail A/S startede i 1989 som et enkeltmandsfirma med salg af NCR-kasseapparater. I 2004 opkøber man den jyske IT-virksomhed Kingtron. Ved sammenlægningen opstår firmaet Detail Data Danmark og aktiviteterne omfatter nu udvikling, salg og servicering af intelligente IT-løsninger til modedetailbranchen. I 2006 oprettes først datterselskab i Sverige og siden i Norge.

Med fokus på øget internationalisering (med primær fokus på det tyske marked) gennemfører man i 2008 et delvist generationsskifte og inddrager Via Venture Partners som medinvestor. Som følge af vækststrategien ændres navnet Detail Data Danmark til DdD Retail A/S. I 2010 opkøbes NTS Systemhouse (COWIS) i Tyskland og datterselskabet DdD Retail Germany AG er en realitet. NTS Systemhouse's produktportefølje er meget lig DdD´s – dog har NTS udover POS og back office delen ligeledes specialiseret sig i multichannel.

I april 2016 er DdD Retail solgt til det børsnoterede engelske selskab K3 Business Technology Group plc (K3). K3 er på det globale marked, førende leverandør af prisvindende IT løsninger til detailister, producenter og distributører. Derudover er K3 førende leverandør af Microsofts løsninger og medlem af Microsofts ”Inner Circle” samt ”President´s Club”. DdD´s løsninger komplementerer K3´s produktportefølje og det at være en del af K3 øger muligheden for yderligere internationalisering for DdD og et fortsat fokus på udvikling og levering af professionelle cloud-baserede IT løsninger til detailhandelen inden for beklædning, sko og accessories.

Teknologisk har både markedet og DdD´s løsninger gennemgået en stor udvikling. Fra at være et mindre administrationssystem til automatisk styring af salg og lager, er det i dag en løsning, der fortsat har stor fokus på styring af lager og salg – men som også giver mulighed for mange andre funktioner som fx EDI, synkronisering med fx webshop, loyalitetsklub, omfattende rapportgenerator og meget mere. Alt sammen baseret på den nyeste teknologi.

Vores ideologi er tilgængelighed og sikkerhed i vores IT-løsninger og som tilfældet var for mere end 25 år siden, er vores fokus fortsat på modedetailbranchen – det er her, vi er bedst. Virksomheden tæller i dag mere end 40 ansatte, udviklingsafdelinger i såvel Danmark som Tyskland og mere end 1800 kunder og 2500 installationer fordelt i Europa.

OmOs_Screen_1OmOs_Screen_2OmOs_Screen3OmOs_Screen4

 

Tidslinje

dk-news-timeline 

ddd-karriere

Ledige stillinger

Vi har i øjeblikket ingen ledige stillinger. 

Karriere

Karriere

Et job hos DdD betyder en udfordrende hverdag i et uhøjtideligt, afslappet miljø med gode kolleger.

Vores mission er at gøre tingene så enkelt som muligt. Vores kunder skal opleve enkelheden i brugen af vores systemer men mangfoldigheden i mulighederne. Det er kendetegnende såvel i vores produkter som i vores arbejdsmetoder. Vi skal ikke gøre det sværere, end det er.

DdD tilbyder

Vi tilbyder flere benefits som pension, sundhedsforsikring, bonus, frokostordning, morgenmad og frugt. Har vi ledige stillinger, kan du se dem listet her på siden.

Er der i øjeblikket ingen stillinger ledige, er du velkommen til at sende en uopfordret ansøgning på info@dddretail.com med beskrivelse af dine kompetencer og hvad du kan bidrage med. Hvem ved, hvad der så kan ske?

Download

Download

Vi har samlet brochurer, logoer, billeder mv. under ét, så du hurtigt kan finde og downloade det, du har behov for.

Læs mere

Arkiv pressemeddelelser

2014

2013

2012

2011

Referencer

Vores kunder er detailhandlere indenfor fashion og tæller bl.a. Esprit, DK Company, Ballgroup m.fl.

Kontakt

Du er altid velkommen til at kontakte os. Gør brug af vores kontaktformular eller telefon og e-mail, som du finder her.

Brochurer

Download vores brochurer, hvis du vil læse mere om DdD´s produkter.

Logo og payoff

 ddd-logo-black-thumbnail
Logo
CMYK RGB
 we-know-fashion
Payoff
CMYK

Billedarkiv

POS1 POS2
POS1 POS2
JPG JPG
POS3
POS3
JPG

ddd-retailinabox-2

Partnere

Partnere

I DdD samarbejder vi med forskellige partnere indenfor retail løsninger. Kendetegnende for alle partnere er, at deres løsninger kan integreres med DdD retails løsning.

e-conomic – online regnskabsprogram

e-conomic er Danmarks foretrukne online regnskabsprogram, der passer perfekt til små og mellemstore virksomheder. 

Læs mere


Om e-conomic

e-conomic er Danmarks foretrukne online regnskabsprogram, der passer perfekt til små og mellemstore virksomheder. Du kan starte med grundmodulet og løbende tilføje funktionalitet i takt med, at din virksomhed vokser. Du kan forbinde e-conomic med andre systemer og spare tid på administrativt arbejde, fx med DdD pos, hvor du automatisk får overført dine salgsdata til dit regnskab.

Hos e-conomic er alt support gratis og vi hjælper dig i gang med et smil.

 

 

 

 

e-conomic-logo-386-206

 

 

 

e-conomic-logo-386-206

IEX – integrationssetup

IEX er eksperter inden for integration af webshop, regnskab og POS tilpasset præcis til din virksomheds behov. 

Læs mere


Om IEX

IEX er leveringsdygtig i integrationsløsninger, der giver overblik over forretningen og sparer de danske virksomheder for timevis af unødvendigt administrationsarbejde. IEX forbinder eksempelvis din webshop med DdD POS, så varer og lagerbeholdning automatisk er helt up-date i begge systemer.

IEX er altid parat til sparring om det bedste integrationssetup til din virksomhed.