Support

Kontakt DdD's support, hvis du har behov for support på enten hardware eller software fra DdD. Du kan kontakte os telefonisk, per mail eller via chat og vi bestræber os på at hjælpe dig så hurtigt som muligt, så du kan komme videre med din forretning. 

Du kan også få svar på langt de fleste spørgsmål i vores E-learning, som du finder et link til her på siden. Få blandt andet en grundig gennemgang af status, hvordan du trækker rapporter i DdD Report eller en gennemgang af kasseapparatets funktioner. 

Supportens åbningstider

  Mandag - Torsdag Fredag Lørdag  Søndag 
Ekspeditionsproblemer
evt. nedbrud på
betalingsterminal el lign. 
08.30 - 19.00 08.30 - 19.00 10.00 - 18.00 10.00 - 17.00
Øvrige henvendelser 08.30 - 16.30 08.30 - 16.00    

*Ekspeditionsproblemer er udelukkende forretningskritiske problemer – som kassenedbrud, Dankortfejl eller lignende.

DdD support har åbent alle årets dage - dog i begrænset tidsrum på helligdage.