Ecco Holst A/S kan trække statistik på alle de oplysninger, de har behov for. Fx har de opsat kundetællere i butikkerne, hvor data automatisk overføres til Back Office, da der er opsat integration mellem kundetæller og Back Office. De kan derfor trække statistik på fx enheder per ekspedition.
I Back Office er der opsat auto rapporter, der automatisk genereres i forskelligt tidsinterval ud fra de KPI`er, som Ecco Holst A/S har defineret, og det er på baggrund af de data, at Lars Hansen og resten af ledelsen træffer beslutninger om forretningen.
Integration til øvrige systemer og EDI i de tempi, som Ecco Holst A/S har mulighed for
Efter Ecco Holst A/S´ indtræden i Ecco koncernen, er der i retailsystemet implementeret EDI. Det har resulteret i automatiske overførsler som fx ordreafgivelse og ordrebekræftelser og har sparet ressourcer i administrationen pga. mindre tastearbejde.
Via åben API, har Ecco Holst A/S også mulighed for at integrere DdD systemet til webshop og finanssystem, så alle data som fx lagerdata synkroniseres og det er noget, Lars Hansen ser frem til. ”Men det er super fint, at vi kan tage det i de tempi, som vi vil”, slutter Lars Hansen af.