DdD Admi

DdD Admin som Cloud-løsning

call to action icon

Hej! Jeg kan hjælpe dig med at skræddersy det helt rigtige POS kassesystem for dig og din forretning!

Få adgang, og administrér dine kasseapparater fra central hold.

DdD Admin applikationen er udviklet som en Cloud-løsning for at give vores kunder en mulighed for at administrere deres DdD POS systemer på en enkel og intuitiv måde, uanset hvor og hvornår. Med DdD Admin minimeres fejl, der spares tid og du er sikker på, at kommunikationen til jeres egne kunder er ensartet på tværs af butikkerne.

DdD Admin – Central administration af kasseapparater!

Central administration

Kvitteringer

Bestem sidehoved og sidefod på butikkens kvitteringer og definér hvilke produktinformationer, der skal vises på kvitteringen

Tekst på gavekort, tilgodesedler mv.

Opret forskellige tekster til gavekort, tilgodesedler og bytteboner

Administrér salgsassistenter

Du kan centralt fra administrere salgsassistenter – oprette, give rettigheder, angive sprog på brugergrænsefladen

Administrér forskellige knapper

For at gøre processer mere fleksible, er det muligt at ændre farve på vigtige knapper/funktioner og dermed highlighte specifikke funktioner

Kopifunktion

Har du ansvaret for mere end et kasseapparat, er det let at markere ét af dem som standard og kopiere funktionerne ud på resten

Overvågning

DdD Admin giver mulighed for at overvåge de forskellige POS PC´ers temperatur, ledig kapacitet på harddisken, om der er installeret et opdateret antivirusprogram og at se, hvor længe PC´en har været tændt

Andre funktioner

Administrér forskellige funktioner som fx valuta, internet links og søgeparametre

Håndtér flytning af varer

Definér hvilke butikker, der skal kunne vareflyttes imellem

Upload

Upload billeder til kasseapparaterne

Håndter alle kassesystemer fra centralt hold

Muligheden for at håndtere alle kasseapparater fra centralt hold, vil reducere risikoen for fejl og sikre, at kommunikationen bliver ensartet på kvitteringer, gavekort mv. Derudover får du med DdD Admin fuld kontrol over salgsassistenters rettigheder. Sidst men ikke mindst, kan der spares ressourcer, da én person kan opdatere alle kassesystemer og kasseapparater i forskellige butikker via kopifunktionen fra den valgte standardkasse.

Spørgsmål?

Ring til os på +45 7022 3010 eller fremsend din kontaktdata, så ringer vi til dig.



      Chat with us x